Arkadaşlar cumartesi günü boğazıma bir şey takılı gibi bir hisle başladı. Hemen test yaptırdım aynı gün, negatifti. Sonra nezlemsi bir şeyler oldu. Geceleri geniz akıntısı ve boğaz ağrısı ile 2 gün üst üste uyandım ama gündüz bir şeyim yoktu diyebilirim. Bugünde öğleden sonra burun akıntısı hapşırık öksürüğe ( çok az da olsa) döndü. Yarın test yaptıracağım ama içim rahat değil. Sizce covid miyimdir ? 1 biontec oldum. 2.sini bu pazar olacağım. Geçiren arkadaşlar bilgi verebilir mi