Aden1adel ay bende iki hafta çektim bende faranjit oldum o hafifledi gribe çevirdi ama benim faranjitimi geçiren tek şey kaynamış sıcak suya bal limon karabiber boğazı yakacak kadar çok değil koydum içtim sabahına rahatlattı boğazımı öksürmekten cigrelerim çıkacaktı artık kulaklarıma kadar yara olmuştu geceleri basimi yastığa koyamiyordum öksürük krizi tutuyordu acilde de bişey yapmadilar ama bunu icince iyi geldi yinede bı KBB yada dahiliyeye görün ilerlemeden ilaç verir belki