kose109 Hippy diye bir mama var 28 günlük kızım ilk önce bizde sma aldık doktor aldırmış ti sarılığı olduğu için ama ben pek kullanmadım kullandığım zamanda gaz ve aşırı kusma yaptı şimdi tavsiye üzere Hippy aldım ama daha kullanmadım gazlı bebeklere iyi geliyormuş zorda kalır da lazım olur evde bulunsun dedim ama kullananlar memnun eczacı da onu önerdi