Cano26 Nasıl gidiyor hamilelik ağrılarınız mide bulantınız varmı ben 4+5 haftalık gebeyim sadece bel ağrım var birde göğüslerim şiş hassas okadar onun harici hiç bir şey yok birde daha doktora gitmedim 7 haftalık olmasını bekliyorum sizler gittinizmi
Caglatan Cano26 ben şuan 8+1 haftalıgım 5+6 kese ile bebisi gördük 6+4te kalp atısını duyduk bence 7 haftalıgı bekleme 6.haftada gitmelisin en gec🙏🏻
Turkolog12 Cano26 beta hcgniz kaç acaba bende şuan 5+0 oldum 4+5 te keseyi gördük 2 hafta sonra kontrolüm var ama beta yüksek benim 🤦 doktora da sormayı unuttum
elifsk03 Cano26 reglime 6 gün varken öğrendim hamile olduğumu :) göğüslerim çok şişti çok hassastı bide belim deli gibi ağrıyordu 5+4 olduk çok şükür onumuzde ki hafta inşallah kalbini dinlemeye gidicez
Kele-bekler1 Merhaba canım hayırlı olsun🤗bizde 5+4 üz bugün bende 6+4 ken gidicem doktora 22 sinde insallah hersey olumlu olur🙏🏻🥰 Cano26
Cano26 Caglatan kalp atışı için beklemeyi düşünüyorum ama bilemiyorum gitmişken keseyi bebeği göreyim bir kerede bitsin istiyorum ama bakalım
Bsrdncrn Benim 3+5 şu anda. Gebeliğimi kan testinden öğrendim. Bu hafta doktor kontrolü var. Kesesi en erken kaçıncı haftada görülüyor ki
elifsk03 Bsrdncrn biz 4 haftalıkken gittiğimizde doktor gözükmemesi için normal dedi 5 haftalıkken gittik kese büyümüştü:)
gamzeeyzc elifsk03 bende 5+6 yım bugün itibari ile bel ağrılarım var ve iki gündür göğüs ağrılrımda başladı keçen hafta keseyi gördük önümüzdeki haftada kalp atışını dinlemeye gidicez inşllah🙏🙏
anonim34 Kele-bekler1 canım nasıl gidiyor ? 22 si cem hoca da mı muayenen benimde 28 aralık transfer günüm çok heyecanlıyız 😍
pennylane haftadayız geçen hafta kalp atışını duyduk🎈 mide yanmam ve bulantılarım var, devamlı bi uyku hali mevcut.
Kele-bekler1 Daha önce sadece beta artışını gördük 2 gün arayla doktora muayene için ilk defa gidicez canımm😊Cano26
pennylane Cano26 7.haftada başladı, önce psikolojik sandım ama sonra baya arttı, burnum radar oldu resmenn😂 ortamdaki tüm kokuları alıyorum çok hassaslaştı koku duyum.
Burcumm 6+2yim suanda 5+4te keseyi gördüm yarın tekrar gidicem insqllah kısmetse beybisini de görürüz belki mide bulantısından duramıyorum yemek yiyemiyorum herseyden tiksiniyorum ve hersey kokuyo ilk hamileligimde boyleydi
Hayal-123 Cano26 bende 5 haftalık yarın doktor kontrolü var ama bende belirti yok ve bos gebelik diye korkuyorum 😔
Cano26 Hayal-123 inşallah allah yardımcın olsun öyle bişey yoktur okuyorum buraada hiç belirti yaşamayıp hamileliğini 3. Ayda öğrenen bile varmış onun için endişe etme muhtemel yavas yavas başlar belirtilerin 🙏