Allah nasip ederse bir oğlumuz olacak ve daha cinsiyeti bile öğrenmeden önce sevgili kocam oğlan olursa ismini Gökbörü koyalım diye söylüyordu cinsiyet öğrenince Gökbörüm geliyor diye sevindi en son beni strese sokma hamileliğimde bu ne saçma sapan isim dedim o günden beri söylemiyordu şimdi ben isim önerisinde bulunmaya başlayınca en çok istediğim şeyi yapmıyorsun Gökbörü koyalım yanına nasıl isim istersen koyalım diyor sen seslenmek istersen seslen çocuğumun ne saçma insanlarsınız demesini istemiyorum diyorum ama bir tek bana mı saçma geliyor bu Gökbörü ismi 🥲