Mucizebeklerkennn Hiç gecikmezdi silik çizgi gördüm ama beta 1.00 böyle olup sonradan pozitife doneen var mı yoksa hepten umudumu yitirmeli miyim 😢 ağlıyorum hep
Kahveli Mucizebeklerkennn AA Senin testin baya silik çizgiydi diye hatırlıyorummm… Hayirlisi canim ya bu ay nasip değilmiş demek ki üzülme 😔
prensannesii_ Mucizebeklerkennn hamilelik oldu mu bu beta ile canim benim de adetim 6 gun var 0.17 çıktı
iremsarier Mucizebeklerkennn geç döllenmeniz olabilir mi? benim 2 çıkmıştı 6 gün sonra 11 çıktı 3 gün sonrası 45 sonra zaten kan vermedim ve 5+4 teyim