Hayırlı akşamlar kızlar bugun randevum vardı Ümraniye eğitim araştırma da 32 haftalık hamileyim doktor doğum pozisyonu almış dedi kilosu 2 ve dedi 2 hafta sonra gel nts bakacağız ve varis oluşmuş bnde inşallah çoğalmaz bacaklarımda😕 bebek doğum pozisyonu almışsa erken mi gelicek demektir bilgi verir misiniz