Sabah 7:30 sezeryanım var.Spinal olacağım.Sag salim çıkıp size doğumu anlatmak istiyorum. Açıkçası korku var ama oğlumu görünce gecer diye düşünüyorum. Yeme içmeyi bıraktım şimdi. Yarin en güzel şekilde atlatırım inşallah. Vajinada et beni de cikmisti ,doktor onu da alayım dedi inşallah unutmam ,nasıl alacak onu da bilmiyorum. Bu süreçte her sorumu bıkmadan cevaplayan herkes hakkını helal etsin,çok destek oldunuz.