Kizlar son günlerde bi kac post açmıştım kanala girmeyen bebisimle ilgili. Çatı dar, plasenta kireclenmeye baslamis vs. Bugun tekrar kontrole gittik kanala giremiyor riske atmayalım dedik yarin sabah 8 de 40+0 da dogurucam insallah, sezaryen olacak.
Dualariniza talibim 🌼 sans dileyin bize