Ayy benımde laak diye bi günde indi resmen şoktayım ben bunu hurafe sanıyordum🤣🤣 ilk gebeliğimde hiç olmamıştı bına tuhaf bi tip oldum aşapı ınınce anne bile gordü karnına noldu diyo🤣 36+2 yim bu arada pat diye doğurmam dimi ilk kez karnım düşüyorda🤣🤣🤣