Rainbow0126 Arkadaşlar ocak ayı itibariyle en çok tekstil ürünlerinin zamlanacağına dair bir haber okudum. Bebişlerinize erkenden yapın alışverişi 🙏 her gün her şey zamlanıyor gerçi ama . Aralık sonu yeniyıl indiriminden alışverişinizi yapın bence 😊
kahvesever__ Rainbow0126 aynen öyle yıl başından sonra herşeye zam gelecek diyorlar zaten herşey pahalı daha ne kadar pahalandıracaklarsa çok merak ediyorum
yasemiinorhn Rainbow0126 bana kimse bir şry aldırmaz o yüzden böylr konulara girmiyorum bile inan çok Siniiirr oluyorum 😂😅 hatta bana çok bilmiş falan diyorlar beben doğunca görmeye gelen getirir zaten diyorlar da nah getirirler gerçekten 10 tane zıbını var 3 4 tane tulumu var çok şükür tabii ki ama az bence 🤦🏻♀️ ama aldırmıyorlar daaa işte çalışmamak çok kötü maalesef koca eline bakmak çok zor
Deletedmom62627 kahvesever__ böyle böyle Allahuekber dağlarına ulaşıcaz. Ülkenin yönetiminde kimler varsa a dan z ye hepsini Allaha havale ediyorum