Ben her şeyin fazlasının zararları olduğunu düşünenlerdenim. En sağlıklı dediğimiz yumurta süt peynirin bile fazlası zararlı. Abartılmadığı ve doktor söylemediği sürece bence kasmayın kendinizi. (Yaklaşık 10 dakika önce kalktım limonun üzerine tuz döküp yedim.) 😅