3cocukannesii Raziye50 bence tek başına daha güzel Göktuğ benim de oğlum olacak Göktuğ ya da Göktürk düşünüyoruz
3cocukannesii Raziye50 bizde söylemesi zormu diye düşünüyoruz henüz karar veremedik ama bu isimlerin birini korsak tek başına koyacaz tek daha güzel bu isimler. Benim diğer oğlumun adı cift isim Alper Tuğra bu isme cif güzel oluyor ama o iki isim tek güzel 🥰
Nursenaaaa Göktuğ alp olabilir 2 isim seviyorsanız hem kısa olur bebiş ileride zorlanmaz diye düşündüm sağlıkla büyüsün 💙