6 aralıkta bebegim dogdu ama dogdugundan beri hastaneden cıkamıyoruz resmen sarılıgı var dediler mavi ısıkta kaldı 1 gece yenidogan yogunbakımda sonra geri cıkardık aksamına yine sarardı yeniden götürdük hastaneye yenidogan yogun bakıma aldılar tekrar 1 günde öyle kaldı sonra benide aldılar yanına normal odada 1 gece daha ısık aldı düstü diye kapattılar ısıgı 2 gün önce bugün tekrar baktılar 17ymis degeri tekrar ısık acıldı nasıl gececek bu sarılık bilgisi olan var mı korkuyorum artk dogdugundan beri hastanedeyiz resmen bugünde hic durmadı ısıga yatırmam gerekiyor ama durmuyor yeminle o agladı ben agladım aksama kadar daha yeni sustu ne olacak böyle bilmiyorum moralim cok bozuk aglamaktan gözlerim acıyo artk uzun olduysa kusura bakmayın icimi dökmek istedim cidden cok kötüyüm cünkü :( Birde bebegim gögsümü tutmuyor biberonla güzel iciyor ama sagıp veriyordum hastane de tutturdu biberon emzik yasak diye benim bebegim emziksiz durmuyor cocuk bugün catladı aglamaktan sabahtan beri aglıyor gözleri kıpkırmızı oldu enjektörle süt verdiriyorlar evde 90 icen bebegim burda 40ı zor iciyor kilo veriyor ona ragmen biberon verdirmiyorlar dua edin cabucak cıkalım hastaneden :(