Bi kere kaynaktan sonra 1,2 gün rahat başınızı yastığa koyamıyorsunuz. Alışma süreniz var. 1.ay öyle güzel oluyor ki 😍 Duruşu felan gayet insanın kendine bi özgüveni oluşuyor 🤷♀️ Ama daha sonra dipten saçlar uzamaya başlayınca yani 2.ay ve 2.5 ay işte çok kötü 😔 zaten 3.ay da çıkarmak zorunda kalıyorsunuz. Ama maddi durumunuz yerindeyse 2,5 ay da bir çıkartıp taktırma şansınız var sa deneyin derim ♥️