Mrb arkadaşlar. Yaklaşık 4-5 yıldır kırmızı et tüketemiyorum. 7+6 haftalık hamileyim. Yaklaşık bir aydır da tavuk ve balık yiyemiyorum. Gebelikten dolayi tiksinti geldi. Cok fazla bulantılarım oluyor fazla beslenemiyorum. Bebek için bi sıkıntı olurmu gelişimi açısından falan. Çok korkuyorum aynı durumu yaşayan doktoruna danışan varsa bilgi almak isterim. Şimdiden teşekkür ederim 🤗