Mrv1007 Clementinee yaaaaa ne güzell 💕 Duyduğumda içimi açan, en sevdiğim isim Deniz. Kızıma koymadım ama Ada koyacağız kızımın adını, bir gün ikinci cocuga karar veririm oğlum olur falan Umut Deniz koyabilmek için saklıyorum deniz ismini 💕😅😅
Zeliha2218 Ben oğlum olsaydı Muhammed Berat koyacaktım ama doktor kız dedi bizde kızımıza isim bulamadık daha
_negolen_ elfkara erkek olursa oğlu babasının adını kayınvalidem babasının adını koymak çok istiyorlarmış yani ortaya Cengiz mirza çıkıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🙄🙄 güzel isimler de bana göre değil
elfkara İlk aklımdan kalbimden geçen asil tabi de asil karan da olabilir ama yine de net emin olmam lazım Zeynepp97
Zeynepp97 elfkara Bende Asil Kaan yada Asil Karan diyordum eşim Asile tamam dedi ya yanına artık kendisi ne koymak isterse 😂😂
bebisveannesiiii elfkara Doruk Eren Ömer Asaf Göktuğ Alparslan Miraç Yusuf Miran Ali Eğmen Aras Bu isimlerden de düşünebilirsiniz😊
_negolen_ hamisanne_63 güzel ama sorun şurda başlıyor eşimin adını annesi babasının adı ve başka isimle birleştirmişler ama babamın adını diyemem diue x bir isim vermişler eşime şimdi iş yerindekiler nufüstaki ismi geri kalan tüm aile x isimle hitap ediyor, diyor ben babamın adını söyleyemem ama x isim takarım eee ne anladık yani şimdi çocuk mirza olsa nufusta kayınvalidem ona ali diyecekmiş gibi düşün
EdaEge Aynı sıkıntı bizde de var. Ilk oglumun adı Mert ege. Simdi aklımda olan isimlerde gökdeniz, metehan, ömer alp ama icime tam sinen bi isim olmadı.
Melisaa97 Benim oğlum olsaydı Aras koyacaktım doktorom kız diyince Liya koymaya karar verdim inşallah hayırlısıyla kucagımıza almayı nasıp etsşn Allahım 🤲
Esranr95 elfkara bende hep erkek olursa Aras koyacağım diyordum ve erkek eşimin adıda Mehmet Akif oğlumun adınıda Mehmet Aras olarak belirledik babasınında ismini taşısın🥰