Cinarinannesiiiii 37+1 haftalık hamileyim gel gelelim normal doğuma çok korkuyorum normal doğumdan hatta gece sabaha kadar ağladım sezaryen olcam diye sonra döndüm normal doğum yapcam dedim çok karışık duygular içindeyim 🙄🙄
Mehtap_93 Cinarinannesiiiii bende korkuyorum ama düşünmüyorum akışına bıraktım şimdiye kadar kimsenin içinde kalmamış herkes iki güne ayaklanıyo diye teselli ediyorum kendimi 😅 bence çok düşünmeyin zaten o an gelince yaşicaz bu stresi kaçış yok o yüzden şimdiden darlamayalım kendmzi ☺️
mihranur188 Cinarinannesiiiii ben o doğum masasına oturtulduğumdan beri asırı tırsıyorum bende 38.deyım
Syda01 Cinarinannesiiiii tek değilsin canım 37+0 haftalık olduk değişik düşünceler içindeyim ama herkes akışına bırak dedi öyle yapmaya çalışıyorum o kadar insan doğuruyor Rabbim en hayırlısıni versin hepimiz için
Mehtap_93 Arazynp önceden ameliyat veya bi operasyn geçirdiniz mi ? Belki bi tecrübenz varsa ondan korkmuyosunzdr ben 28 yaşımdaym daha iğne olmak dışında hastane yüzü görmedm o yüzden tırsıyorm hiç amelyat veya operasyn tecrübem olmadı
Arazynp Mehtap_93 Hic operasyon tecrubem olmadi. Hatta igneden bile tirsarim ama dogum normal bir süreç. Sezeryandan bende ameliyat oldugu icin tirsiyorum ama su an icin normal dogum gozukuyor. Herkes doguruyor bir sekilde. Korkunun ecele faydasi yok 😀 pozitif dusunuyorum pozitif olsun diye. Allah herkesi saglikla kavustursun.
ayseegell Cinarinannesiiiii Bu haftaya kadar bende çok korkuyordum ama bu haftada bi deli cesareti geldi 😅 Şuan 37+5 teyim ve hemen gelsin istiyorum. Korkularımı bi kenara bırakıp pozitif düşünmeye çalışıyorum. Herkes doğurabiliyorsa bende yapabilirim başarabilirim kendime güveniyorum sonucunda kollarımda meleğim olucak diye teselli ediyorum😅 yani daha kötüsü normal doğum sancılarını çekip en sonunda zorunlu sezeryana maruz kalmaktan korkuyorum. O yüzden inşallah en kısa zamanda normal doğum olsun diye dua ediyorum 🙏😇🥰
Cinarinannesiiiii ayseegell amin inşallah bende sürekli değişim deyim bi diyorum dogururum o bu nasıl dogurduysa bı diyorum ben yapamam ama hayır hatta psikolojim bozuldu bı ara sabaha kadar ağladım sezaryen yapcam diye şimdi gene normale döndüm hemen gelsin diye YouTube den video izleyip aynılarını yapiyom 😅😅