Kızlar eşimle kan uyuşmazlığım var ve ilk gebeliğim (38+2 )özelde ki doktorum kan uyuşmazlığı iğnesini doğumdan sonra yapalım dedi ama bugün devlette bir doktora gittim ve bana kan uyuşmazlığı iğnesini yaptırmadığım için söylendi ve doğumu ben burda yapamam diyerek başka bir hastaneye yönlendirdi ben de çok korkuyorum şuan özeldeki doktorum doğuma gitmiş ona da soramadım böyle bir durumu olan var mı kızlar doğum da bir sıkıntı yaşarmıyım bu durumu yaşan varsa bir fikir verin bana lütfen 🙏