Foodengineer Memur olunca doğum parası ne kadar bileniniz var mı kızlar . Süt parası filan var sanırım
hunilimom Foodengineer bilgim yok maaşınız üzerinden alınıyor happy kidste okuduğum 6 bin alan var 8 bin alan var
Rainbow0126 Eğer maaş almaya devam ediyorsanız doğum parası diye bir şey yok. Sadece 300 tl lik yatan destekten faydalanıyorsunuz.