Merve_12345 Bu gun 5 haftama girdim tup bebek ile hamileyim ve kahve rengimi pembe mi desem cok az kanama oldu sizce nedendir dusuk olabilir mi
portakalsekeri Merve_12345 yerleşme kanaması olabilir ama doktorunuza danışın bendede oldu öyle lekelenme düşük önleyici iğne yapıldı ve progestan kullanıyorum
prens_teyzesi Merve_12345 ablamda hamile bildiğim kadarıyla yerlesme kanaması olabilir ama ben pek bilmiyorum ☺️
Mavilio2 Yerleşme kanaması olabilir bende yaşadım ama çok dikkatli olun ağır kaldırmayın işlerinizi bi anda yapmayın yormayın kendinizi
portakalsekeri Merve_12345 hayır tüp bebek değil ama lekelenmeleri yaşadığım için yazmak istedim inşallah bir sorun sıkıntı yoktur kendinizi çok yormayın dinlenin bol bol yatın geçer Allah’ın izniyle