demetemre Ay deli oluyorum midemden alev fışkırıyor napcam ya bir şişe gaviscon içtim iki günde ooyyyyyyyy nasi gecer nedir sebebi bunu yaşayan var mı doğuma yakın mide yanması siddetlenen
teletabi demetemre Benimde öyle olmuştu son iki hafta deli bi mide yanması ve geçmemişti uyku bile uyumuyordum soda dindiriyordu normalde ama o zaman soda bile fayda etmemişti
iremcannn1907 demetemre gaviscon diyecektim ama içiyormuşsun başka da çare yok galiba 🙄 ben birde fakım sakız çiğniyordum o iyi geliyordu canım bir dene istersen
Fatma_kalkan demetemre arada oluyor benim mideni fışkırtacak şeyler tüketme banada gaviscon verdi ama almadım işe yaramıyor bence ben elma yiyorum soda içiyorum
Fatma_kalkan demetemre sizin mideniz benimse sancılarım bitmicek gibi Amin amin inşallah gecicek bunlarda azıcık kaldı
demetemre iremcannn1907 ahdahdhsja sakız 9 aydır cignemiyorum annem dedi ki hamileyken sakız cignersen çocuğun çok boklu olur 😂😂😂 ben de saf saf inandım çiğnemedim 😂😂😂😂😂
iremcannn1907 demetemre hay Allah seni çiğnemesek sanki az boklu olacak sıpalar 😂 cidden çok rahatlatıyor ama normalde aklıma gelmez hep çiğnedim midem için 😂
demetemre iremcannn1907 kız valla cocuk oraya buraya halleder dedi yaptığı kaka sirtina çıkar dedi 😂😂😂 doğumdan sonra hatırla bu dediğimi , inşallah olmaz tabi ama olursa da de ki happy momda demişlerdi bunu.. 😂😂😂
Fatma_kalkan demetemre gönderemem benimkilerde geçti şu ara yok bekliyorum bende sizin gibi sancılarımın gelmesini
1300nesli demetemre sarı leblebi yiyorum ben. Baya rahatlattı beni. Ve baş yastığım 3 tane 🤦🏻♀️ Öyle olunca bi nebze azalıyor
Sasat09 demetemre bende 38im gaviscon işe yaramıyor yediklerimizle alakalı değil bence benim kızım maşallah hep kendini yukarıya doğru dayıyor midemi sıkıştırıyor 2 3 yastık koyarak nerdeyse oturur vaziyette yatıyorum bide dün talcid aldım o gaviscondan daha iyi geldi