gunessbeste Kızlar bebeğinizin hareketlerini ne zaman hissetmeye başladınız ve ne zaman düzenli hale geldi hareketler. 😊 Ben 16. Haftada hissetmeye başladım. Şimdi 21. Haftadayız ancak hala düzenli bir hal almadı bazen endişelendiriyor 😕
kahvesever__ gunessbeste 18+3 de ilk hareketini hissetim şimdi 19+4 üz ara ara hisediyorum çok nadir bir günde bir kere bazen iki kere
Puki gunessbeste bende de oldu vallaha hissettirmeseydi kendini sabahına doktora gidecektim😄 2 3 gün hissetmedim 3. Gün hissettirdi
Tughanalpinannesii_ gunessbeste ben ilk 19 da hissetmiştim şu an 38 iz artık her an gelebilir o heyecanlı zamanlar geride kaldı 😌 siz tadını çıkarın Uyuyordur annesi korkma ☺️
gunessbeste kahvesever__ ay çok güzel bir duygu değil mi? Benimki de henüz öyle düzenli değil 😊 acaba ne zaman dılardan belli olur 🌸😍
gunessbeste ipek_45 böyle çok tuhaf ilk elini koyunca içerden vurduğunu hissediyordum ben. Parmağınla fiske vurmuşsun gibi düşün 😅
gunessbeste Puki insan huzursuz oluyor biliyorum düzenli olması için daha çok erken ama işte bir an önce hep hissetmek istiyorum 😊❤️🌸
gunessbeste Clementinee ah ya zaman çok çabuk geçiyor özleyeceğim şimdiden eminim 🥲❤️30. Haftaya gelince nasıl olacak bizimki acaba daha fıstığım yüzünü net göstermedi. 😊
Busra2013 Clementinee girdimi kiz seninki duzene 😂benimki 27 de durmuodu 28 oldum 28+2 acile gidecektin valla az once 1 kere hareket etti rahatlsdim😏tembel ys beni stresten sokmaktsn basks bisi yspmio allahtan pazartesi kontrolum daysncm artik
gunessbeste kahvesever__ ilk hissettiğimde benim de alt tarafta kasıklarımdaydı. 🥰 şimdi yan taraflarda hissediyorum tekmeciklerini 🌸🥰
gunessbeste Tughanalpinannesii_ ay Allah sağlıklı kolay mis gibi bir doğum nasip etsin bebişinle sana 🥰🙏
kahvesever__ gunessbeste aynen çok güzel bir duygu rabbim isteyenlerede nasip etsin kimsenin kucanı boş bırakmasın
Clementinee Busra2013 valla canım 1 haftadıriyi gidiyor Maşallah 🧿 pazartesi benimde randevum var canım 😇😇
Busra2013 gunessbeste ayn tembel olsunda diorum acaba sagligimi yerinde degilde tembel oluo bi hafta hareketli bi hafta hareketsiz anlamadim gitti
Busra2013 Clementinee benimfe 27 de asiri iyiydi kendi nazarimi dehdi noldu bu hafta yine durgub bakalim pazartesi seker yuklemefe olck bol stresli bir gun ama ben sekerin olduguna eminim vucuf isim var geceleri ayskalrim huzursuz oluo soguk yerler ariyorum ödem var😏