Zehya07 Merhabalar , bugün öğlen kanamam oldu hastaneye gittiğimde bebeği ve kalp atımlanı gördüm kesede ve çevresinde kanama olmadığını söylediler progestan yazdılar . Bu kanama neden olmuştur acaba neye dikkat etmem gerekir sizlerde böyle bir durum yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı?
BusraAltin Zehya07 ben yasamadim ama arkadasim yasadi sebebini aciklayamadi dr. Ama suan ufaklik iyi ve 17. Haftada
Polenpolen52 Zehya07 evet canım aynsnı yasadım, sen ılacını ıç ıyılesırsın hemen, hareket etme fazla genel olarak dinlen ve uzanmaya calıs 🤗 o sonrakı kontrollerde çıkar knamanın nerde oldugu, gorulur yanı zaten progestanla ıyılesıceksın
K_k1905 Zehya07 ağır kaldırmayın yükseklere uzanmaya çalışmayın eğilip kalkma falan yapmayın özellikle kan durana kadar
Kubra112233 Zehya07 canım dinleneceksin bol bol ağır iş yapma yükseğe uzanma dinlenmeye çalış inşallah bişey olmaz 🌼
Meri3220 Zehya07 canım öncelikle stres yapma, progestanı düzenli kullan ve iş yapma yat sürekli ayaklarının altına da yastık koy yüksek tut. Benimde öyleydi kese etrafında kanama vs yoktu 3 gün wc hariç yattım hep hiç iş yapmadım sonra da annemin yanına geldim o baktı hareket ediyordum ama temizlik vs falan hayatımdan çıktı 16 haftalık olduk çok şükür . Çok geçmiş olsun sağlıkla kucağına al inşallah
Merve1200 Zehya07 bende aynısını yaşadım canım 6+5 haftalıktı kese arkasında kan izlenmesi vardı ve bana da aynı ilaçtan verdiler yapman gerken iş yapma ayakta çok durma hep uzan yat dinlen bol bol su tüket sağlıklı bezlen maydonoz nar çiğ mantar kekik kulanmamaya özen göster bunlar düşük yaptırıyormuş geçmiş olsun canım
Dobiskoutku Zehya07 4. Ayıma kadar yaşadım, şuan 30. Haftamdayim. Sebebini bulamadı doktorum sadece rahimde biriken kan olabileceğini düşünüyordum . Yatıp dinlen sürekli ve ilacını düzenli kullan. Çok geçmiş olsun 🌺