BusraTass Kızlar nişan dışında ne gibi belirtileriniz oldu? Adet tarzı ağrılarım var , ama şiddetli değil. 38+2 haftalık hamileyim Ya da hiç belirtileriniz yokken birden bire suyunuz geldi mi? Aklımda deli sorular 😄
Betus34 Bende 36+2 deyim 3 gündür gece ve sabahları adet sancısı oluyo bide belirtimi bilmiyorum ama sabahları midem bulunmaya başladı cuma günü kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek
Oznurakts BusraTass Bizde 38. Haftadayiz şuan aşağı baskı var, arada keskin ağrılar giriyor. Doğum yakin mi hiç bilmiyorum… Kızımin kilosu 3700 olms sizin ne kadar oldu?
BusraTass Oznurakts geçen hafta perşembe günü 2900dü canım, yarın tekrar gideceğim sanırım 3100 falan olmuştur
Didemf BusraTass bende dün girdim nst ye 3 sancı çıktı ama sadece bel ağrısı hissediyorum doğum yakın dedi doktorum
Dlrblt BusraTass afedersiniz lavaboya cikamadiginiz zaman veya gaz sancısı olduğu zmaan bı ağrı oLur ya onun şiddetli halı gibi sancılar saplaniyodu hatta doğum olduğunu bilmediğim için lavaboya çıkmak için türlü türlü şeyler denemiştim😀birde dakika değil saniyede bir küçük abdeste cikiyodum zaten bahsettiğim ağrılar git gide siklasinca anliyosunuz doğum olduğunu