Kızlar 40+0 haftalık hamileyim henüz doğuma dair bir belirtim yoktu yalnızca sabah 6 dan beri kasıklarımda adet sancısı gibi ağrılarım var şiddetli, hiç geçmedi sadece şiddeti azalıp artıyor arttıkça da canımı çok acıtıyor, bu doğumun başlayacağının belirtisi mi yoksa başka bişey den mi yaşayanınız var mı?