Lina21 Kızlar 5 haftalik hamileyim bugün öğrendim :) darısı tüm isteyenlerin başına ikinci hamileliğim . Neyse ilk kızımda acemilik falan pek iyi bir doktora denk gelemedim şimdi bı doktorla başlayıp onunla bitirmek istiyorum . Önerileriniz nelerdir ? :)
Nehirimmmmm Lina21 Memorial da Neval Yaman var iyi bir doktor, sadece tek sıkıntı mesaj falan atınca cvp yazmaması ama hastaneye gidince çok güleryüzlü iyi bi doktor , muane ücreti çok ama yaa😬😬😬😬😬😬😬
Zozan-harman Vay hemşerim Sultan hastanesinde Fuat hoca, Zeynep hoca ve Özgür hoca var onlar iyi doktorlar