Busra2013 28+1 haftadayım 27 de ıyıydı dun 3.4 defa ettı bugun hıc etmedı 1 kere ettı bebekmıydı bılmıom sag tarafım şişkın sert cok korkuyorum 😔😔😔doktorumu aradım mesgul
Melistosum Busra2013 acile gidebilirsiniz nst ye bağlayıp kalp atımıni dinlerler meyve suyu için ozaman hareketlenebilkhor iixniz rahat etsin hastaneye gözükmekte fayda var geçmiş olsun
Feyzaveannesi Busra2013 Valla canım sen inanılmaz takıyorsun kafana. Ya herektleri ya kilosu. Bence biraz hamileliğin tadını çıkarmaya bak bu kadar endişelenme. Hiç herektet dahi etmiyorsa sıkıntı evet ama oynuyorsa o kadar sıkıntı etme. Zamanla yerleri daralıyor
Melistosum Busra2013 tatlı biseyler yiyin ve elinizle karnınızı hafif sarsın uyuyorsa uyandırıp hareket etmesini saglagabilirsiniz eliniz karninizda olsun hissedersiniz bu saatlerde benimki hep uyuyor belki sizinki de öyledir
Busra2013 Ptttssse 27 de kıpır kıpırdı bugun hıc hareket etmedı ama 1 kere oldu bısı bebekmıydı onuds bılmıom
Busra2013 Feyzaveannesi bugun hıc etmedı ama 1 kere bısı hıssetım bebekmı onu dahı bılmıyorum ve sag taraf sıskın ve yurutunce sankı vajınamdan sıvı gelecekmıs gıbı hıs oluo ara sıra