Hanim78 SuktarphaHacerakr hangi konak hastanesi acaba ben Gebze konak hastanesine gidiyorum Ergun beye
SmeyyeDurmaz SuktarphaHacerakr cihan hastanesinde emine özdemir var normal dogumu destekleyen ve ilgili bir doktor
Kbrsoy Ben de çok iyi bi doktor olduğunu duymuştum ama sezeryan Doğumdan yana olduğunu söylediler o yüzden öncelik vajinal doğumu destekleyen doktor arayışına girmiştim
BarBeyzazer Bana ters kalmasa kesinlikle gitmek istediğim bir doktor çok memnun gidenler çok övgüyle bahsedilen bi doktor kendileri
Aktay Ben şuan 27. Haftadayım ve doktor değişikliğine giderek Erkan Bey'e dönüyorum. Gayet iyi bir doktormuş. Denilen gibi sezeryana daha çok yöneltiyormuş ve bunu duyduğumdan dolayı başka doktor seçmiştim şimdiye kadar fakat şuan sezeryan olmak zorunda olduğum için hiç düşünmeden Erkan Bey. Arkadaşıma senin ameliyat izin nerede diye sordum düşün. O kadar profesyonel ve ilgili. Dip not: eğer kendisini istiyorsan şimdiden al randevuyu çünkü Eylül ayında gün veriyorlar 😉
Busekoraysen Sezeryancı doktor diyolar ama herşey yolundaysa ve sen normal doğum istiypsan kim seni zorla sezeryana alabilir ki