Tubakybl yazalım ama kıyaslama bence son haftalarda daha iyi alabilir. Yada doğduktan sonra minnoş bı bebek olabilir. 32 +2 de gittim. 2100 kg boyunu bilmiyorum ama 29 haftalıkken 43 cm buda genetik sanırım doktorda öyle demişti. Diğer çocuklarımda hep 3 kg doğdu. Buda öyle olur galiba