Bizde de var kan uyuşmazlığı. Doktor normalde bir doz 28. Haftada 1 doz da doğumdan sonra yapılması gerekiyor demişti. Ama 11. Haftada düşük tehlikesi oldu o zaman hemen yaptılar bi doz. Ama yine de hem 28. Haftada hem de doğumdan sonra yapılması gerekiyormuş öyle söyledi doktor