Bernazdere
Merhabalar arkadaşlar Ankara’da özel hastaneye Lina Kadın Doğuma gidiyorum. 20. Haftam ve Detaylı ultrason yaptırdık. Radyoloji uzmanları varmış ve ayrıntılı usg’yi o yapıyormuş. Detaylı ultrasonda bütün değerler temiz çıktı. Böbrek, mesane, mide, nazal kemik, karın ön duvarı gibi bütün bakılan tetkikleri elhamdulillah temiz aldık. Fakat doktor rapor sonucuna pozisyon nedeniyle ana damarlar optimal değerlendirilememiştir. FETAL EKO tetkiki önerilir yazmış. Sonra muayene bittikten sonra doktoruma sordum. Bebeğin pozisyonu nedeniyle kalbin ekosunu görememiş uzmanımız. Her hangi bir risk taşımıyor her gebeye öneriyoruz dedi. Herhangi bir devlet hastanesinde fetal Eko yaptır sonucunu bana getir dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba ?