Bugun ic camasirimda kahvemsi bi leke gordum ama tam olarakta kahverengi degil peceteye siliyorum bisey gelmiyor.acaba cok akintim oluyor o yuzden mi oyle oluyor?sureklide ic camasirimi degistiriyorum.doktoruma yazdim sordum korkulcak bisey yok kirmizi ve pembe kan tehlikeli dedi