Naciyeylmz https://imgyukle.com/i/kf7xmx doktora gittik pişik kremi verdi geçmedi cildiyeye gittik mantar kremi verdi oda geçirmedi ,,😔boyun kısmı geçmesi zormuş sanırım hava alması için kol altı tada koku var böle bisiler var
Asudeprenses Naciyeylmz hametan kremi dene birde mavi olanı, o çok iyi,ama önce eczacıya danış çok küçük ise bebeğiniz
Handan_65 Naciyeylmz Olmadı cocugunuza suya dualar okuyun o suyu hergin sürün olmadı Benım arkadaşımda bebegınde çıkmıştı napıyorsam gitmedi dedı bnde ayetel kürsü naz Felak İhlas sürelerini okudum sonra arkadaşım dedı az az geçiyor dedı cok sasırmıstık ikiside
Selin12- Naciyeylmz canım pişik kremi sur üzerine pudra serp birde travozel krem ile değişti reçel sur her seferinde pudra sur
Ftynur Naciyeylmz canım alerjik egzama olabiliyor benim yeğenimde de vardı şampuanını değiştir istersen ablam dalin kullanıyordu sonra mustelaya geçti düzeldi
Karacam Cnm abim eczacı bebeğin resmini attım hametan sarı kutu olanından kullansın diyor tabi birde temizlik dikkat etsin cildinin bebeğin