Kızlar selamlar bebeğim çok şükür doğdu 4 günlük olduk meme ucum olmadığı için bebeğim hala tutamadı sağıyorum sık sık sarılık olmasın diye şırıngayla mama takviye ediyorum fakat gözleri ve yüzü sarı 🥺 hastanede 3 saatte bir besle demişlerdi onları dinledim bugün artık 1,5-2 saatte bir beslemeye başladım korkudan. Yarın doktor kontrolümüz var yarına kadar ne yapmamı önerirsiniz? Birkaç damla şerbet ver dedi komşum bunu deneyen var mı? Annem de sarı örtü örtelim dedi bunu da deneyen var mı? Başka ne önerirsiniz????