defneninannesi44 Selam kızlar bugün doktora gittik 16+2 kız olduğunu öğrendik var mı isim önerileriniz☺️ Sizde durum nedir 🥰
Nebyaa Hayırlı uğurlu olsun canım kızım olsaydi melinda ismini düşünüyorduk benim güzel kızım demekmiş çok hoşuma gitmişti 🥰