Gamzess1 Kızlar kese en geç kaçıncı haftada olması gerekiyor? Ben 6. Haftaya gidiyorum ama beta çok yavaş artıyor henüz 540 kese yok ne zamana kadar olur? Ya da neden olmuyor olabilir
Ozlem2904 Gamzess1 geç dollenme sbeebiyle olabilir ama saglikli b gebelik icin 2 gunde bhcg nin 2 kata cikmasi lazim
Gamzess1 Doktorum 7. Haftaya kadar olmazsa gebeliği sonlandırabiliriz demişti dogru mu söylüyor yoksa doktor değiştirmeli miyim acaba ?