Merhaba kızlar, 18. Haftadayım. İnşallah Mayıs annesi olacağım. Özellikle 1 haftadır bebeğin tekmelerini hareketlerini hissediyorum. İçim bir garip oluyor. Hem gülme geliyor hem istemsiz kasılıyorum :)) bu hislere zamanla alışacak mıyım acaba yoksa böyle devam mı ederim diye düşünmeden duramıyorum. Siz de durumlar nasıl? 😊 Hareketleri hissediyor musunuz?