Nureylaa Manda yoğurdu yiyen var mı ? Zararı olacağından değil ama doğumu geciktirir diye bi hurafe duydum inanmasam da acaba böyle bir şeyle karşılaşan var mı merak ettim ?😅🙄🙄
Semanurozgan Nureylaa Ben yemiştim 12 haftalık hamileyken çünkü düşük riskim vardı yedim yani inandimmi inandım valla inşallah prensesim geç gelmez ama
Nureylaa Semanurozgan tekrar yiyince doguyormus oyle demişler aklim baya karıştı 🙏☺ sağlıkla gelsin yavrunuz inşallah
Nureylaa Semanurozgan evet eğer gecikirse doğum tekrar yemek gerekirmiş 😅🤣 o yüzden biraz inanmadım 😅
Semanurozgan Nureylaa Batıl inanç diyim o zaman 😂😂 valla o zaman koydeydik zor bulduk şimdi nerden bulayım surda kalmış 40 günüm 😂😂🙈