Geçen gün bir yazıya denk geldim. Emzirme döneminde sütü arttıran besin diye birşey yokmuş hepsi boşa kaloriymiş. Sütü arttıran tek etken bebekle bol bol temasmış 🥰 hem sizinle paylaşmak adına hemde doğruluğu var mı, sizler ne yediniz içtiniz diye sormak istiyorum 🤱🏼