Mirzaninannesiii https://www.hizliresim.com/6vsxsru çok yoğun kasılmalarım oluyor kızlar bi bakar misiniz
Nazli_ayar Mirzaninannesiii Benim nstye girerken aşırı sancım vardı ama düzenli sancı yok dedi doktor. Böyle sancın olması normal dedi. Ayrıca doktorunuz herhangi bişey demedi mi size.