Yasemindurusoy 22 aylik bir oglum var yavaş yavaş emzirmeyi kesmeyi düşünüyorum bu aradada 8 haftalık hamileyim nasıl bir yol izlemeliyim tecrubeliler özellikle 🥰
iremss Yasemindurusoy bende aynı durumdayım şu ana kadar emzirme sayısını azalttık gecede emmiyo gibi artık ama uyku sırasında ihtiyaç duyuyo bakalm onu nasıl kescem
hunilimom Yasemindurusoy kararlı olmanız lazım ilk 1 hafta zor geçiyor kademeli bıraktırın eger uykuya memede geçiyorsa ki benim kızıl öyleydi ben birden kestim gece artık sut olmadığını felan anlattım ilk başta uyuyordu ama 3. Gün sonunda çok ağladı istedi eşim uyuttu gerek ben uyuttum şimdi ninniye alıştırdım uykusu gelince ninni acıyorum uyuyor
Deletedmom16362 Valla ben bir hata yapip salça,ruj falan sürdüm hemen birakti ama pişmanım. 15 aylikti.
iremss hunilimom bende de işte uyku kısmı kaldı sadece bi cesarete gelip onu da anlatmam gerek :( zor işmiş ama yani bi an oluyo kıyamıyorm