Meleksalihkul MehmetZehraKarakurt amin amin inşallah çok teşekkür ederim Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın Allahım yar ve yardımcınız olsun inşallah Sizde sağsalim kucağınıza alırsınız bebeğinizi inşallah
Meleksalihkul Sema166 Rabbim hayırlısını versin inşallah hiç bir sıkıntı olmadan sağlıcakla kucağınıza alın Allahım yar ve yardımcınız olsun inşallah 🙏🙏
KemalFatosPolat Meleksalihkul allah yardımcın olsun canım bişey sorucam bende 36 oldum 30 haftadan beri erken Doğum riski war yani şimdi 36+3 oldum Bebek doğarsa küveze girermi acaba
Meleksalihkul KemalFatosPolat amin Amin inşallah çok teşekkür ederim Hiç bilmiyorum bende ondan korkuyorum küveze girebilir mi diye erken prematüre bebek olacak hayırlısı olsun inşallah
Meleksalihkul MehmetZehraKarakurt çok şükür Doğum yaptım bebeğim 3 gündür kuvezde solunum sıkıntısı varmış maalesef 😞😞
MehmetZehraKarakurt Meleksalihkul umarım en kısa zaman da kucağına alırsın çok zor bir durum biliyorum beşiğinin boş kalması ama bol bol dua et toparlanıp gelecek inşallah yanına kollarına 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Meleksalihkul MehmetZehraKarakurt amin amin inşallah Allah razı olsun Rabbim tez zamanda sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏😍😍
MehmetZehraKarakurt Meleksalihkul senin de en kısa zaman da bebeğini kucağına aldığın haberini alırız inşallah canım 🤲🏻🤲🏻