38+1 deyim iki gündür bebek hareket ediyor fakat sanki çok yavaşladı kafayı taktıkça da sanki hareket etmiyormuş gibi hissetmeye başladım, bebeğin hareketini gözlemlemek için yapabileceğim Birşey var mı? Dürtüyorum o zaman hareket ediyor ama anlık ediyor yani bu hareket mi yoksa dürtünce istemsizce kayıyor mu acaba anlamıyorum