Kızlar 38+1 haftalıgım Başakşehir çam ve sakura şehir hastanesindeyim şuan normal muayneye geldim ama buradaki doktorlar nst çektirdi ve perinatolaga gönderdi perinatalog da yatışımı verdi bebeğim zayıfmış 2.700 gram suni sancı verip dogurtacaklarını açılma olmazsa sezeryane alınacagımı söylediler ben normalde özel takipliyim ama sigortam yok eşim çalışmıyor özelde ki doktorum 2 cm açılma oldugunu söylemişti pazartesi günü ama buradaki doktorlar açıklık yok dedi kafam karıştı buradaki doktorlara suyumun gelmesini beklesek ne olur dedim ani bebek kayıpları oluyor dediler ve beni gerçekten korkuttular özeldeki doktorum salı günü çagırdı önümüzdeki hafta ama o böyle şeyler söylemedi şimdi suni sancı alıp boşuna açılma olmazsa diye de korkuyorum napıcam kafam çok karıştı gerçekten bana akıl verin lütfen ne yapmalıyım bu durumda?