Alyam123 Kızlar iyi akşamlar bugün akşam üstünden beri belimde aşırı derecede ağrı var dinlendiğimde de geçmiyo bu arada 38 haftama girdim acaba doğum sancısımı ?
sedo112 Kesinlikle sancı aralıklarını takip et canım suan bende sürekli tuvaletteyim valla hiç sorma ama sancı düzenli değil işte
Ebrar34 Bugün 3 gündür bende de var ben 38+6 yım o ağrı bebek artık aşağı baskı yaptığı için oluyor doğuma hazırlık sancısı korkma karnına ve kasıklarına yayılırsa ve süresi düzenli olursa doğum dur ayırt edesin yani öyle sadece bel ağrısı değil
Alyam123 Her an sanki adet olucam devamlı tuvalete gidiyorum ve sadece idrar değil yani kızlar ama işte ağrılar düzensiz 😔