Hurimsi Merhaba 13 hafatalık olduk ama ben hala çatlak karşıtı krem arayışındayım. Sizlerin kullanıp memnun olduğu bir marka var mı? Benim aklımda bio oil natural olanı var ama kararsızım.
Prenstalha Hurimsi tek tavsiyem kantoran yağı ve Hindistan cevizi yağı diğerleri fasa fisoooo 2 gebeliğim de de bunları kullandım çatlak yokkkkk
Didemf Hurimsi genetik yatkınlığınız varsa bio oil kullansanız da çatlarsınız lıerac daha iyi ama oluşan çatlaklarda biooil iyi geliyor lıerac biraz pahalı ve çok gidiyor her yere sürünce ayda 1 kutu bitiyor
HilalSvrn Ben mustelanın kremini 4 5 gün kullandım cildimde alerji yaptı sanırım karnım kızardı isilik gibi ve deli gibi kaşınıyor fikri olan var mı mustela kremine karşı?
Mminikmucizemmm Hurimsi bio oil kullandım 35 e kadar herşey güzeldi sonra çatladım bir anda, olacağı varsa oluyor galiba 🤷🏼♀️