Mervemry Gebeliğinizin ilk haftasında alttan muane oldunuz mu mecburen sonrasında bi sıkıntı yaşayan oldu mu
Kele-bekler1 Bu soruyu bende merak ediyorum kuzum bende bekliyim 22 sinde randevumuz var bakalım🤲🏻🥰 Mervemry
okuyor Mervemry bebeğim görünmediği için oldum mecburen. Zaten kahverengi lekelenmem vardı. O biraz arttı sadece. O kadar. Bir sıkıntı yaşamadım.
Brnr Mervemry oldum ilk keseyi karından görememişti doktor alttan muayene yaptı sonrasında da çok kez olmak durumunda kaldım bazı durumlardan dolayı bir şey olur mu olmaz mı bilmiyorum ama ben şu an 28 haftalığım çok şükür bir şey olmadı
Mervemry Kele-bekler1 6+4 deyim rahmim ters olduğu için dün bebeği de keseyide göremediler rahim boş sandılar alttan baktıklarında anca gördüler şuan aklımda soru işaretleri var 😕 yani tekrar gitsem gene mi alttan bakılacak bi sorun olur mu merak ediyorum
melekkizim_00 Mervemry bende kalp atışında alttan muayene olmuştum sıkıntı olmadı dünde spekulum ile bakıldı biraz kahve akıntım var ama doktorum olabileceğini söyledi
Kele-bekler1 Canımm hiç içini kötü yapma sağlıklıysa büyür inşallah yakın bir arkadaşımızda Rahmi tersti şimdi 26. Haftasında🙏🏻🥰 Mervemry
Brnr Mervemry ilk 5 haftalıkken olmuştum keseyi görebilmek için şimdi başka bir sıkıntım var o yüzden en son da 27 haftalıkken oldum alttan muayene
Ftynur Mervemry 3 haftalık gebeydim uturasyonla göremedi dış gebelik olabilir diye alttan muayene etmişti bi sorun yaşamadım
Mervemry Kele-bekler1 inşallah 🥰 bu benim ikinci ilk te herşey görülmüştü o zman rahim ters degilmiydi anlayamadım şaşkınım biraz 😹
DilberK Mervemry evet ilk kalp atisini karindan duyamadik alttan muayenyle duyduk baska da alttan bakilmadi sorunda olmadi
emineerustun @"DilberK"bende 7+1 de gittim doktor rahim ters dedi kalp atışları yok bebeğin alltan muanede belki duyarız dedi ben kabul etmedim olmadım alltan muane 7+3 de tekrar gittim cok şükür duydum kalp atışlarını
Mrvsmt2502 Mervemry vajinal muayene karından muayeneden daha kesin sonuçlar verir canım bir sorun olsa doktor önermez zaten. Bende olmuştum bi sorunda olmadı sonrasında hiç ağrı sızı bile hissetmedim