Merhaba,
Bugun dr randevum vardi SAT gore 36+3uz ama bebegim onde gidiuo. Daha 7gün once 2726gr di simdi 3200olmus. Nst de sancimda cikmadi, dr dogum posizyonunda dedi kanala inmis m diye sordum kanala indigini anlamak icin alttan muayne etmek lazim ama daha erken dedi. Haftaya tekrar kontrolum var o zamana kadar 3700olur mu normal istiyorum dogumu ama cok cabuk buyuyo gibi geliyo cok dikis almaktan korkuyorum 😔 dr cati muaynesi uapmadan normal doguma engel m diye sordugumda 4u gecmemis dogurursun dedi. Ama annem surekli bizim ailenin kadinlari sorunlu catilari heo dar diyip duruyo. Benu dogururken bayilmis kardesimi dogururken aniden kanlar bosalmis b suru kotu seneryo… teyzemlerin dogumlairda oyle sikintili olmus.. off psikolojim bozuldu… lutfen bebegin kg si ile takdir bekliyosun gibi diger bayanlara yaptiginiz sacma sapan yorumlar uapmayin.. kirici olmaya luzum yok