Benimde pazartesi transferim oldu. Acaba tutundumu, ne zaman tutunur, tutunacakmı, yanlış bi hareketmi yaptım, ilaçları doğru kullanıyomuyum acaba diye sürekli aklımda bişeylerle zihnimi meşgul etmeye çalışıyorum ama yinede elde değil ister istemez düşünüyor insan. Bide ağrı çok hafif var, gaz bendede çok var 🙈 ve hafif bi yorgunluk uykulu hal var bilmiyorum bunlarda psikolojik mi diye düşünüyorum binyandan .şu zaman geçmiyor çabucak yaa🙄🙄